smärta

Har sån jävla smärta i nacken och ena axeln, sov sjukt obekvämt inatt. Inte var det kul att göra Lenas golvrullningar på dansen idag med så ont. Tackar Malin iaf för massagen =)

Volleyboll på gympan idag och tack vare min hand så kändes det inte som så stor mening att gå. Det som är så kul, typiskt att handen inte funkar bara. Blev halv 3 tåget hem istället och måste erkänna att det var riktigt skönt att komma hem tidigt.

Nu har vi dragit lappar till våra påskäggs-byten. Undrar vem som fick mig? :)
Jag vill ha lakrits, lakrits o laktrits!

image244

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag tror jag vet vem som har mig XD

2008-03-13 @ 16:44:20
Postat av: Anonym

haha jag tror jag vet vem som har mig XD /JD

2008-03-13 @ 16:44:36
Postat av: V

jasså vem? =P

2008-03-13 @ 17:22:50
Postat av: Josse

Haha jag säger när jag har fått det :P vore ju pinasmt om det var fel ;P

2008-03-15 @ 22:52:26
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0