två härliga kvällar :)

Nu är det söndag och sista dagen på lovet, säger jag att jag ser fram emot morgondagen så ljuger jag. Men både lovet och den här helgen har iaf varit riktigt bra. Filmkvällar, promenader, festande, singstar, arena, drinkkväll, way to much godis, körlektion, solning, innebandy, mys med alla kära..

Fredag
I Fredags kom Malin, Malin och Jennifer hit, hur trevligt som helst :) Vi beställde först pizza och när maten var uppäten började vi dricka lite smått. Vilket sedan ledde till power hour. Innan timmen hade gått gav vi upp och istället blev det film, som jag och malin sov oss igenom, haha. 

                 image208

                                      


Lördag
På morgonen var det dags för match, sista matchen på säsongen. Så det bar av till Strängnäs för att spela en helt betydelselös match. Den slutade 4-4, orättvist resultat då vi borde ha vunnit.
På kvällen var jag ensam hemma. Lina följde med mig hem efter matchen och Hanna, Billie och Linda dök också upp. Vi käkade pastasallad och gjorde oss iordning, sedan kom även killarna. Det blev spel, singstar, drickande och allsång. Mycket trevligt :) Planerna var att dra till Tequila-festen, några drog dit tidigt men vi hade det så trevligt så klockan blev nog halv 1 innan vi slutligen gick dit. 

  
                     
      
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0