00:00

Kommer inte ihåg senast jag bara var hemma en lördagkväll, men idag hände det faktiskt.
Grillade med mamma och pappa, sen har vi bara kollat tv, ätit godis och pratat hela kvällen.
Hur skönt som helst verkligen, speciellt när man är sjukt trött efter några rätt intensiva dagar.

Valborg i onsdags, blev en rätt okej kväll.
Började med grillning, singstar och brasa ute hos Emil och därefter in mot Gnesta och hem till Johan.
 
På tordagen var det dags för den efterlängtade kryssningen. Vi åkte först upp och åt middag i Södertälje, sedan tog vi bussen in till Stockholm. Borträknat från dålig tid för avgång och hemkomst samt en båt full av endast massa finnar, var det en riktigt kul kryssning med tjejerna! Blev dans, drinkar och sjungande så det stod härliga till :)

På fredagen var alla grymt sega och trötta.
Vi hade en lång båtresa hem och det blev lite handlande i taxfree, fika och en del sovande. 
Direkt när vi kom hem slängde vi bara av väskorna hemma och drog direkt hem till Linda där hon och Hanna väntade. Vi gjorde först ordning varma mackor därefter blev det Eye Toy i säkert 3 timmar, hur kul som helst! "Småtjejerna" som inte hade varit på kryssning förstod inte hur trötta vi var och envisades med att sätta på en film. Jag höll kanske ögona öppna första 5 minuterna. När filmen slutade la vi oss i sängen och snackade lite skit om allt och inget. Jag och Linda gick tillslut ner till hennes säng, men där vart det inte sovande som planerat. Låg och pratade och skrattade ända till 5, var nog länge sen jag garvade så mycket. Bra slut på en underbart mysig kväll :)

Idag spenderades största delen av dagen nere vid mossen för att heja på vårat dam och herrlag.
Tyvärr blev det förlust i båda.



Imorgon ska jag upp tidigt och döma, så bäst att sova nu antar jag.
Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0