Husvagnssemester i tvättstugan

Idag drog jag tidigare från dansen, planen var att hinna upp till stan en sväng.
Satte mig på Stockholmståget i god tid,
men när dom började ropa i högtalarna ändrade jag mig plötsligt.
Kastade mig av tåget i sista sekunden, orkade verkligen inte åka upp idag.
Måste försöka hinna med det nån annan dag i veckan.

Åkte istället hem till Gnesta.
Idag bestod middagen (för tredje dagen i rad) utav makaroner och grillat kött.
men idág fick vi till och med grönsaker, en sån lyx.
Med pappers tallrikar och plast glas satt vi hela familjen inne i gillestugan och åt.
Jag fick den otroligt sköna platsen på golvet.
Två veckor till, det är verkligen jobbigt att inte ha något kök.
& dessutom bara en våning just nu, vi går verkligen PÅ varandra.
Som Monky sa: Ni lever ju verkligen camping-liv.
Det stämmer kan jag lova. 

Efter maten skrev jag klart mitt mediaarbete, äntligen färdigt nu.

Sen dök Linda upp. 
Vi låg i sängen och pratade lite och hjälptes åt med min matte.  
Klockan halv  9 var det dags att gå till Bejan.
Som vanligt Desperate-tisdag :)


Kom nyss hem därifrån.
Ska bara duscha sen lägga mig i min efterlängtade säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0