I mina ögon är du perfekt

I dag började dagen med föreläsning och gissa vad? Jag somnade som vanligt.
Har kommit underfund med att biostolarna på Roxy är väldigt sköna att sova i.
Efteråt gick jag med Josse och åt, och för första gången vågade vi prova något annat än nancys.
Vilket var tur, för dom tacotallrikarna var gudomliga!
Eftermiddags filmen var Juno, riktigt bra film måste jag säga. 

Efter bion följde jag med Frida hem för att öva på cheerleadingen.
Nu är vi helt klara och redovisningen på tisdag går förhoppningsvis bra. 

Nu har jag precis varit ute och sprungit, hur skönt som helst. 
Fast mina knän sviker mig som vanligt. 

Imorgon har jag bara en lektion, muntliga tyska nationella i en kvart.
Känns helt onödigt, men obligatoriskt att komma på såklart.
Även Linda och Lina slutar tidigt så förhoppningsvis blir dan inte så ensam. 
Sen på kvällen blir det mys och festplanering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0