It's going to hurt when it heals too

Dagen började med nationella i Engelska.
Först läsförståelse som ändå gick skapligt.
Sen var det dags för hör och det gick allt annat än bra.
Chansade på det mesta, utan att egentligen förstå något.

Efter proven hade vi engelska igen, vilket inte lockade särskillt.
Därefter idrottsredovisningar, och jag hade redan gjort min.
Så drog istället hem till Coffe och spenderade eftermiddan där.

När jag kom hem blev det lite pluggande och tv-tittande.
Har två prov imorn.
Evolutionsprovet känns rätt lugnt,
men hörförståelse i tyska, omöjligt!


Nu tillbaka till läsandet..

Kommentarer
Postat av: Maija

Ja gud, engelska hören var hemsk! Antar att vi hade samma, men jag chansade mej genom i princip hela jag med. Där rök mitt högre än G betyg i engelska i alla fall. Blä! Saknar dej snuttan! Ha de bäst

2008-05-16 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0