ja, vilken bra start på dan..

..och vilken bra fortsättning.
När vi kommer till skolan (för tidigt som alltid på tisdagar),
säger Lisa att vi inte har någon lektion.
Ingen svenska heller, vilket betyder att vi började tjugo över 12.
Jag var inte glad kan man säga!

Drog iaf ner på stan med Jenni, Josse och Malin för att fördriva tiden.
Som alltid blev det någonting köpt, idag en bikini och solbrillor.
Sen lunch på nancys.

Upp till skolan igen för att ha betygsnack i matte,
och jag blev överlycklig måste jag säga!
Sen hade jag och Frida våran cheerleader-lektion,
fan va snygga vi va med kjolar och allt, haha.
Lite blickar och skratt man fick, men det bjuder vi på.


Nu är det dags att sova för att orka upp imorn bitti.
Att gå upp om mornarna har blivit en pina..


Nu ska jag ta och sova, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0