Still something's missing

Den här helgen har känts jättekonstigt, har ingen koll på dagarna alls.
Bara för att gårdagen blev så lång känns det som vi har varit lediga hur länge som helst.

Igår hade jag bara tyska nationella, sen fick vi sluta.
Tog kvart i 10 tåget hem med Linda och Lina somt inte heller hade särskillt långa skoldagar.
Lina följde med mig hem och åt lite lunch, sen mötte vi upp Linda nere på gnesta.
Drog till Tekannan och tog en glass i solen, sen testade vi på det ny nya solariumet.
Sedan hem till mig. Försökte lära dom våran cheerleader dans, men det gick ju.. tjaa sådär :)
Lade oss istället på gräsmattan och där låg vi och njöt av solen precis hela dagen.
På kvällen kom även Hanna hit ett tag och det fixande och planerande inför festen.
Kommer nog bli jättebra :)
Blev sen en långpromenad gnesta-runt med stopp på rullen och statiol för färdgodis såklart.
Riktigt mysig dag tjejer!

Ikväll var det planerat att gå ut med tjejerna, men det hoppade jag tillslut över.
Efter att ha jobbat hela dagen var jag rätt trött och dessutom ska jag tidigt imorn igen.
Istället har jag varit hemma och bara umgåts med mamma, riktigt skönt faktiskt.
Just nu sitter vi och kollar på Eurovision songcontest, vilka skämt vissa bidrag är!

Heja Perelli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0