vilken meningslös dag egentligen

Kan knappast kalla det skoldag idag.
Sov morgon, så åkte halv 10 tåget upp och kom till en väldigt onödig gympalektion.
Sen var min tid i skolan slut.
Åkte ner på stan och åt på nancys med Malin, Malin och Jenni.
Gick sedan omkring lite tills Josse kom ner.
Då kunde vi göra våran intervjuv med marcus, blev nog riktigt bra tror jag. 
Blev sedan rastlös och tog en vända i till Sydpoolen i regnet,
där hälsade jag på Lina under tiden jag väntade på min körlektion.
Fick lite gratis massage, tackar för det!

Känns mest som jag har gått runt lite överallt i Södertälje idag, haha.

När jag kom in till Gnesta träffade jag Hanna en stund.
Sen gick jag hem och började med evolutions-pluggandet.
Tog en paus och gick upp till Freja för att sola lite.
Men orkade aldrig fortsätta efter den pausen.


Nu är det dags att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0