when you get what you want but not what you need

Nationella i matte idag gick åt helvete.
Har nog aldrig varit missnöjd efter ett matteprov förut.
Men idag gick ingenting.
Tillslut gav jag upp utan att ens försöka på sista frågan.

Efter provet fick vi tack och lov sluta.
Drog först ner till stan, sedan tog jag bussen hem till Coffe.
Malin skulle hem till Anton, så som tur var blev inte bussresan så ensam.
Var där ett tag sen var jag tvungen att åka tillbaka till stan.
Körlektion idag, och det gick faktiskt förvånandsvärt bra.

När jag kom hem satte jag på en gång ute i solen och pluggade.
Och där satt jag nästan hela eftermiddan.
Eller ja, tills pappa kom hem med pizza vill säga.

Nu ligger jag i sängen och pluggar på mina tyska verb.
Prov imorgon och jag vill verkligen göra bra i från mig.

Imorgon är det äntligen helg igen, fan va snabbt det går nu.
Ska upp med tjejerna till Heron för att äta & kolla film.
Och på lördag är det middag hos Malin.
Lär bli en bra helg, trots jobbande både lördag & söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0