with you or without you

Ligger i min säng nu och känner hur ögonlocken bara stängs igen.
Är verkligen hur trött som helst.
Nyss var hanna här. Vi kollade desperate och snackade lite skit bara.

Har varit i Björnlunda ikväll och planerat lite med tjejerna.
Vi åkte till Wattrangsborg för att kolla lite saker inför festen och så.
Börjar ju snart närma sig faktiskt :)

Vad har annars hänt på sistonde?
Tjejmiddag hos Malin i lördags, vilket var väldigt trevligt.
Och igår fyllde Lina 18 år, så då var vi där och firade henne.
Annars samma gamla vanliga antar jag..


Nu blir det nog sovdags för mig.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Billie

Jaså, det var därför du inte hörde av dig? så du har bytt desperate partner? tack för den;)

2008-05-14 @ 22:44:17
URL: http://bstilander.blogg.se
Postat av: Viveka

Hahaha klart jag inte har, du är ju min favorit desperate-partner ;) Vi kom bara hem så sent från wattrangs att jag inte orkade höra av mig. Vi får ta igen det nästa vecka =D

2008-05-14 @ 22:52:08
Postat av: Jennifer

"vad har annars hänt på sistonde?"
JAG HAR TAGIT KÖRKORT! din bajs :P

2008-05-15 @ 17:18:37
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0