Äntligen helg!

Fan vad veckorna går snabbt nu och det är äntligen helg igen.
Verkligen välbehövligt efter en jobbig skolvecka.

Ikväll ser det ut att bli Idol här hemma med Lina, Linda och Emil.
Och förmodligen fortsätter vi vårat kotten-spel från förra helgen.
Sen när killarna kommer hem från hockeyn antar jag att även de dyker upp.
Lugn och skön kväll alltså.

Annars i helgen antar jag att det blir lite mer jobbande i rummet.
Nu har vi målat klart, eller vi och vi, men det är klart iaf.
Så bara tapeter och golv kvar nu, sen blir det inflyttning :)
Micke tippade på söndag, det återstår att se om det blir så.

Imorgon kväll är det dags för årsfesten, gnestas årliga fotbollsfest.
Trots att jag inte spelar fotboll längre tänkte jag dra dit.

Nej men nu får mina föräldrar ta och komma hem tycker jag.
Är hungrig och orkar inte laga mat själv.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0