Astma eller bara dålig kondis?

Kom precis hem från träningen och är helt slutkörd! Får så ont i bröstet när
jag anstränger mig mycket och tappar nästan andan. Har funderat på om det
kan vara ansträngningsastma, men antar tyvärr att det bara är rent ut sagt
skitdålig kondition. På tisdag gör jag min debut för i år, får äntligen spela
match igen, wiiie!

Har varit dålig på att skriva men har varit en hel del nu. Eller egentligen inte
men tiden bara springer ifrån mig av någon anledning.
Veckan har bestått av träningar, massa fixande i rummet, skola, NP-prov,
utvecklingssamtal, tripp till IKEA.. och jag har säkert glömt något.

Men imorgon är det äntligen helg igen. 
Då ska jag satsa på att få rummet helt klart, förhoppningsvis kan vi
flytta in sängen så jag kan sova där också. Ska lägga upp bilder sen, det
är superfint och jag är verkligen helnöjd! Tack vara Micke och min pappas
förtjänst, samt mina bra ideér förstås :)

Sen på lördag blire jobb och sedan firande av Maija som äntligen blir 18!


Mer kommer sen, nu soooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0