Guldlock

Jag kan börja med att tala om att London var grymt! Vi har varit runt och kollat på
alla sevärdheter, varit på Madame tussaud, Grease-musikal som för övrigt var hur
bra som helst, besökt dyra(!) Harrods och såklart har det blivit shopping varje dag.
Underbar helg.

En annan nyhet är att jag från och med idag inte har kvar mitt gamla tråkiga raka hår
längre, numera kan jag jämföras med Guldlock istället.

Sitter just nu och finslipar lite på mina två krönikor som ska in nu i veckan, tror jag.
Ska även ta och skriva en resencion om filmen Inte utan min dotter, som sågs igår 
med Linda och Emil. Hemsk film! Jag är inte rasist, men efter den filmen står jag fast
vid att aldrig bli tillsammans eller snarare gifta sig med en invandrare. Har ni några 
invändningar mot det, se filmen.  

Hur som helst, först lite plugg nu och sen ska jag hämta upp Micke. Jag fick min vilja
igenom så ikväll blir det pepparkaksbak :)


PUSS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0