London

Imorgon bär det av, till London! Längtar galet mycket måste jag säga. Fick resan i 18 års present,
det vill säga för ungefär 7 månader sedan, men eftersom det är så mycket hela tiden har vi aldrig
lyckats hitta en helg som passar. Men nu blir det äntligen av! Så imorgon åker jag och min mor iväg
och är borta tills på måndag.
Antar att vi ska göra allt man borde göra om man besöker London. Åka runt och titta på allting,
gå på Madame tussaud, shoppa en massa.. och så på lördagkvällen ska vi kolla på Grease-musikal,
ska bli grymt skoj.

Nu ska jag ta och packa, inte en pinal har åkt ner i väskan än.

Återkommer på måndag!
Ha en trevlig helg alla :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Förresten vem använder ordet pinal i dagens samhälle? :P

2008-11-23 @ 23:29:00
Postat av: Jennifer

håller med Linda! speciellt Viveka, som inte vet vem typ Hilary Clinton är :P

2008-11-24 @ 17:09:07
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet hon inte vem det är? Haha det förvånar mig faktikst int ;)

2008-11-24 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0