Nu kan du få mig så lätt

Kan börja med att berätta att lördagskvällen, det vill säga årsfesten,
var grymt rolig. God mat, dricka, en massa tal, prisutdelningar, tävlingar,
sånglekar och såklart dans gjorde kvällen kanon bra. Det är riktigt roligt
att se hur många människor bjuder på sig själva.
Efter flera timmars dansande gick jag och linda tillslut hem till mig och fick
ett rätt oväntat besök av killarna från Gävle, trodde att de skämtade när de
sa att de skulle komma, men de kom. Blev lite kaffe och snack här hemma
och sedan begav de sig hemåt igen.

Igår var en rätt seg dag, som alltid på söndagar. Blev lite filmtittande, pluggande
och så hjälpte jag pappa lägga klart golvet. Senare på kvällen gick jag hem till
Micke och spenderade natten där.

Rummet är nästan klart nu, bara tapetsering kvar och det fixar vi idag. Ska bli så
skönt att få byta rum.


Nu då, plugg eller gossip girl?



Från i lördags.

    
Det blev dancebattle mellan killarna, bland det roligaste jag sett..            
  
    
        ..och mot slutet gick det vilt till :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha så läckra killar alltså =D

2008-11-10 @ 17:08:43
Postat av: Maija

Läcker låt skulle jag vilja säga ;)

2008-11-10 @ 23:50:27
Postat av: Maija

Rubriken alltså.

2008-11-10 @ 23:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0