party like a rockstar

Trots väldigt lite folk och ett rätt tomt Wattrangsborg blev gårdagen faktiskt
riktigt rolig. De härliga människorna som var där bjöd på sig själva, och det
är ju huvudsaken. Som vanligt hamnade jag på dansgolvet, och slet mig inte
därifrån förän festen slutade. Men där har man alltid roligast!
När festen var över tog jag en liten promenad till kiosken för att köpa hamburgare
och pommes, finns nog inget godare på fyllan. Åt upp min mat i Peppes bil medan
han körde mig och Micke hem. 

Klockan var nog 2 när vi vaknade idag, har nog aldrig sovit så länge förut.
Idag har vi börjat spackla mitt rum, eller rättare sagt Micke jobbar och jag försöker
hjälpa tillså gott jag kan. När han var klar i rummet fick vi mat och sedan åkte vi hem
till Lina och fikade och kollade film med henne och Jörgen.

Nu sitter jag här, trött och fortfarande bakfull, usch. Borde egentligen gå ner och lägga
mig men One tree hill lockar för mycket.


Sov gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0