Tjejtjusarmästarn, tjejtjusarmästarn

Igår blev det en heldag med Maija och Linda. Vi åkte upp till Stockholm på morgonen 
för att göra ett försök till att hitta lite julklappar, men det blev det ont om. Istället gick 
vi runt lite i stan och satte oss sedan på en asiatisk restaurang för att äta, mycket gott. 
Efter lunchen var det dags att bege sig till Sunemusikalen, som var våran födelsedags-
present till Maija. Det var väl ungefär 75 procent barn, 24,5 procent föräldrar och så vi där.
Men det var riktigt roligt, en lite anorlunda musikal.

Och jag är kär på nytt! Man kunde ju inte låta bli att förälska sig i Sune, så charmig han var. 
Det var inte det bästa klippet jag hittade, men vad gör väl det när han är så söt :)



Efter musikalen tog vi tåget hem, åkte och köpte en massa onyttigheter, hyrde film och sedan
blev det myskväll hemma hos Maija. Vid kvart över 3 åkte jag och Linda tillslut hem och då hade
vi hunnit med Sex and the city filmen, en del dansande, massa prat om allt och inget och en hel
del funderingar på varför livet ser ut som det gör.
Underbar dag enligt mitt tycke, så sjukt kul det är att umgås med dessa tjejer.

I Fredags var det däremot jobb som gällde. Var med på afterwork som Samsung hade ordnat och
stod i baren hela kvällen och delade ut öl och cider till lite lulliga människor. Riktigt kul var det.
Desto värre blev det när allt skulle plockas undan, scenen skulle rivas och allt skulle städas.
Var även tvungen att följa med till lagret efetråt och lasta ut allt. Klockan 12 kom jag äntligen hem,
helt slutkörd.

Denna vecka lär också bli rätt tuff, ska jobba en hel del. Tror det blir 12 timmars pass varje dag,
från 07 till 19. Kommer ta ordentligt på krafterna. Men det är bara att se fram emot den 25 januari
när lönen kommer in, för då kan man nästan stå ut med vad som helst.


Nu ska jag göra något vettigt av den här söndagen.

Kommentarer
Postat av: Maija

I år, nästa år och varje år! Yeah. Tack för presenten och en mys dag :D

2008-11-30 @ 15:39:29
Postat av: Linda

Lovely day! =D Shit va "Nicolina" sjunger grymt, ryser nästan :P

2008-11-30 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0