Det får mig att somna

Klockan är 20 över 8 och jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig.
Faktum är att jag tror jag gör det snart.

Idag blev det en kort dag i skolan. Först matte där man efter två veckor borta inte
förstod ett smak, sedan svenska där vi bara hämtade lite papper och sen fick gå.
Orkade inte stanna kvar och vänta på klassrådet så tog tåget hem istället, mycket skönt.

Mamma hämtade upp mig vid station, vi beställde hem Tai-mat, käkade och åkte sedan
ner till färgaffären för att äntligen beställa tapeter och färg till rummet. Känns som det
börjar hända lite nu.

Annars har eftermiddagen i stort sett endast bestått av geografi, geografi och lite mer
geografi. Ungefär lika roligt som det låter. Har dock hunnit med en långpromenad med
Hanna också, kände att jag behövde en liten paus i allt läsande om jordbävningar,
glaciärer och platektonik.

Nej nu ska några till sidor läsas, sen blire sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0