Först och främst..

..måste jag bara säga Desperate Housewives, vilket underbart program! Kommer precis från tv:n
och som alltid är det lika tråkigt när en timma har gått och brudarna från Wisteria Lane försvinner 
ur rutan. Tisdagar är helt klart förgyllande dagar.


Praktiken är i full gång och jag är alltså på Wyatt, som äger bland annat lunarstorm och bilddagboken.
Det är riktigt kul att vara med bakom kulisserna där och se hur det går till. Igår fick jag skapa användare
på alla deras olika sajter, och bara kolla runt lite. Därefter fick jag ett litet lättare uppdrag.
Idag var det bio som gällde på morgonen, fick se en film som egentligen har premiär i november, lyx!
Den var faktiskt riktigt bra, rekomenderas helt klart. Filmrecensionen jag har skrivit kommer synas på
lunar så småningom, haha.

Resten av veckan verkar också bra, är helt klart nöjd och glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0