Höstlovet har precis börjat..

..och jag borde vara på toppenhumör.
Vilket jag var tidigare idag, provet gick bra och jag har dessutom införskaffat en klänning.
Men det goda humöret blev som bortblåst när jag kom hem, och nu känner jag mig bara irriterad.
Bilarna är borta i helgen, och just nu håller jag på med en katastrofal matlagning.
Linda kommer snart så hoppas hon kan hjälpa mig, (och muntra upp mig).

Ikväll blir det först ner till ishallen för att kolla Hockey, har lovat Micke att kolla för en gångs skull.
Sedan blir det Idol hemma hos Sandra med tjejerna, kommer nog bli en riktigt mysig kväll.

Nu ska jag gå och förstöra kycklingwooken ännu mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0