Nu är det min tur med lunarstorm

Lika skönt på praktiken var det idag. Fick vara med säkerhetsavdelningen och radera
olämpliga bilder på bilddagboken, skriva WZUP-frågor till lunarstorm och sedan göra
en bloggundersökning. Hela eftermiddan satt jag och surfade runt bland olika bloggar,
för att försöka hitta information om vad männiksor tycker lunarstorm. Utöver det var det
var det 30 års firande så lite tårta och champange bjöds det också på.

Imorgon eftermiddag har jag fått i uppgift att chatta med lunarmedlemmarna,
bland annat för att svara på frågor hur det är att praktisera där. Lär nog bli kul.
Här nedan kan ni se vad dom har lagt ut på lunar, haha.





Igår kväll fick jag ett trevligt och spontant besök, Micke dök upp efter hockeyn.
Allt var precis som vanligt fram till klockan tre i natt, då hände en liten rolig grej.
Jag vaknar av att täcket försvinner från mig och när jag tittar upp ser jag Micke
kasta sig ner på golvet. Det är inte så att han rullar ner, utan han tar verkligen
fart och slänger sig ner. Han sätter sig upp på golvet med täcket över sig.
"Vad håller du på med?" blir självklart min fråga. "Jag drömmer" säger han och
sitter kvar på golvet. Han fattade såklart inte vad han höll på med, haha. 

Gå i sömnen har alltid varit min specialitet, som de flesta vet så kommer ju min
handskada från en historia i sömnen. Ombytta roller nu eller vadå? 

Nu ska gå in och kolla på lite behandlingar på Sydpoolen, jag och Hanna ska
nämligen på spa nästa helg. Längtar redan! 

Sedan ska jag snart åka och hämta Micke, den klenisen ville inte gå i kylan. 
Passar bra att få lite sällskap, mamma stack precis iväg och det finns inget
jag ogillar mer än att vara ensam, speciellt när det är mörkt ute. 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHHA nej vad kuul med chatten! :D

2008-10-08 @ 20:28:05
Postat av: Maija

Hahah fan va kul! Synd att jag inte kommer ihåg min gamla användare för då skulle jag fan gå in och chatta lite;)

2008-10-08 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0