Och jag har blivit sjuk..

..igen!
Är så irriterad på min förkylning som aldrig kan släppa.
När man väl känner sig på bättringsvägen blir det såklart sämre.
Nu börjar jag känna mig riktigt dålig igen, åh!

Kom precis hem från innebandymatchen.
Motståndet stod Telge för idag,
duktiga telge som inte förlorade en match förra året.
Slutresultatet blev 4-1 till dem, men vi gjorde en riktigt bra match
med tanke på motståndet och omständigheterna.

Eller vi och vi, jag sitter ju fortfarande bara på bänken och coachar.
Men läkaren sa i veckan och att jag får börja spela om en månad.
Längtar riktigt mycket.

Igår hade vi bara en lektion, som varade i ca 20 minuter.
Efter det åkte jag upp till Stockholm med Hanna och Maija.
Vi gick först och åt på en jättegod Tairestaurang,
sedan var det dags för mig att besöka min blivande praktikplats.
De följande två veckorna nu har vi praktik, så jag gick dit för att kolla lite.
Känns som det kommer bli två bra veckor, verkade väldigt roligt där.

På kvällen kollade vi först hockey jag och Linda.
Vi hade främmande här hemma så efteråt åkte vi hem hit
och åt god mat och cheesecake till efterrätt.
Lite senare kom även Micke och Björn,
och då kollade vi den efterlängtade Camp Rock.

Ikväll är det avskeds middag för Sandra med tjejerna,
hon flyttar nämligen iväg till Mora nästa vecka.


Nu kokar mitt pastavatten, bäst att fortsätta med maten.

Trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0