plugg, all day long

Trots att det var lov blev det tidig uppgång igår, skulle nämligen till Uppsala och läkaren.
Fick beskedet att min hand ska vara så gott som bra nu, och att jag slipper åka dit om
ingenting nytt skulle hända. Snacka lättnad.

Eftermiddan bestod av mys med Hanna och på kvällen väntades födelsedagsmiddags
hos Josse. Där serverades tacos och annanaspaj, mycket gott och mycket trevlig kväll.

Idag var jag hos Linda på förmiddagen och pluggade, vi har kommit riktigt långt nu med
vårat tal. Därefter fortsatte jag pluggandet här hemma. Nu ska jag faktiskt unna mig en
paus och duktigt nog ge mig ut och springa. Det har blivit kolsvart ute bara, men det kanske
är rätt skönt att springa i mörker. We'll see.

Ikväll blir det desperate, förhoppningvis med Bejan? :)
Sen är det bara att hoppas att Micke orkar komma efter matchen.


Nej, på med träningskläderna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0