Söndags seg

Idag har det verkligen varit en seg dag som endast bestått av tv-tittande.
Men såna dagar behövs också ibland.

Helgen då.
I fredags var det tjejkväll hemma hos Sandra med Idol, spelet Alias, massa godis och
trevligt snack. Perfekt kväll, alltid lika härligt att umgås med de människorna. Plus att
Alias är störtkul. Billie och jag hade väl inte världens flyt men vad gör det :)

Jesus mamma var det här.
Martina - Hora!?


I lördags blev det utgång. Jag och Lina tåg tåget upp till Södertälje och förfestade med
lite tjejer i hennes klass, sedan begav vi oss till Olearys. Jag har kommit på att jag trivs
riktigt bra där, det blir ju alltid vad man gör det till. Och står man på dansgolvet hela kvällen
så blir det kul, riktigt kul hade jag igår.
Dessutom var mina kära vänner Malin, Malin o Jenni där, då kan det ju inte bli annat än bra :)
Uppdraget att hitta en kille till Jenni har jag dock inget minne om vi lyckades med, haha.

Det är bara slutet jag hatar,
slutet på alla såna kvällar.
För det är alltid samma visa.
Tyvärr.

Nej nu börjar One tree hill om en minut, så måste skynda.




And I need you like a heart needs a beat,
but it's nothing new

Kommentarer
Postat av: hanna

va kul att du uppskattade att jag var där också, det värmde!

2008-10-26 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0