Testpatrullen

Idag blev det ingen skola för våran del. Testpatrullen som denna gången består av mig,
Josse, Malin, Malin och Nanthin var istället borta och filmade för skolans tv-program
Wendela Runt. Vi började nere på stan i Kringlan, och fortsatte sedan hem till Malin.
Där byggde vi upp en mysig miljö för att spela in den perfekta hemmakvällen. Singstar,
guitar hero och buzz var de spelen som testades och bedömdes. Jag och Josse stod
för filmandet och de andra för showandet.

Har precis ätit middag, mamma hade marinerat kött som bara skulle stekas på. Men hur
lätt är det liksom? Resultatet blev stanhårda, svarta bitar som inte alls liknade kött längre.
Så maten blev misslyckad och jag är fortfarande hungrig.

Nu är det bäst jag ger mig in i pluggandet för att klara av geografiprovet imorn, känns som
en omöjlighet. Första gången för ett IG eller?

Ikväll är det äntligen Desperate igen och sedan kommer Micke efter deras match, så det blir
en bra avslutning på denna jobbiga tisdag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Josse

Mh, vi är två.. Jag kommer typ också få ig och det känns inte heelt bra.. :( VIVEKAAAAAA, JAG VILL INTE GÅ TILL SKOLAN!!

2008-10-21 @ 19:57:58
URL: http://degeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0