Precis vad man behöver

Det är sjukt vilken trötthetsperiod jag är inne i nu. Det är verkligen jätteroligt att vara ute på
praktik, men åka fram och tillbaka till Sthlm varje dag är något som tar på krafterna. Kommer
hem sent ochär helt slutkörd när jag kommer hem om dagarna. Igår till exempel kom jag inte
hem förrän vid straxefter åtta på kvällen, mötet drog ut på tiden men som tur var hade jag en
snäll pappa som var kvar i stan.

När jag kom hem var det bara att duscha och packa ihop lite saker, sedan åka hem till Micke.
Han fyllde nämligen år igår så det blev lite firande med smörgåstårta där. Grattis igen baby :)

Kan också nämna att middagen hos Malin i lördags blev mycket trevlig. God mat, härligt folk,
ölspel och mot slutet lite dans. Malins kusin Jakob var snäll och körde oss alla in till stan med
den såkallade partybussen och kvällen fortsatte på Olearys. Också väldigt roligt och det var
länge sen fötterna fick dansa så mycket :)

Nu tänkte jag försöka vara duktig och plugga fram till klockan nio då desperate börjar.
Ciao!



Bild från i lördags. Här har vi kul malin, malin & jag.

Kommentarer
Postat av: Tim

haha ja det är väl tyvärr så, inte lätt att vara man alltid. ;)



Ni ser ju ut att ha vart ganska glada i lördags ;D

2008-10-14 @ 18:25:06
URL: http://dukanomduvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0