Dålig bloggare

Vad jag har blivit dålig på det här.
I varje fall just nu.
Trots att jag har miljoner saker att göra hela tiden,
händer det ändå inget kul och spännande.
Det är ungefär som hösten, mest grått och trist.

Idag hade vi varje fall plojfoto.
Efter allt tjafs hit och dit blev det faktiskt riktigt bra.
Vi blev tillslut Cruella Deville och dalmatinerna.
Lite udda men det var kul.
Riktigt roligt att se (nästan) hela klassen som små prickiga hundar,
till och med läraren hade gått in för det.
Nu längtar jag tills kortet kommer så man får se resultatet.

Just nu sitter jag och kämpar med en svenska recension.
Det går segt och det är tråkigt.
Men efter imorn när jag har lämnat in den har vi inget mer.
I varje fall inte på två veckor, för då är det praktik som gäller.

Ska upp till Stockholm imorn och träffa mina handledare.
Har inte fattat än riktigt vad det är jag ska syssla med,
men det blir säkert kul.

Ska ta en liten paus nu och värma lite mat och kolla idol.
Sen blir det tillbaka till datorn och pluggandet igen.
SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0