Cause I need your love

Idag var hela klassen i Hagaparken och kollade stenar och olika bergarter.
Var ungefär så kul som det låter.
Hagaparken låter rätt litet, så det blir väl en rätt skön dag tänkte jag. Men fel!
Riktigt jobbigt var det att gå hela långa vägen inne i skogen, upp och ner för berg.
Josse den klanten tyckte tydligen inte att vi fått gå tillräckligt,
när vi nästan var klara kommer hon på att hon har tappat sin mobil.
Nånstans i den oändliga parken.
Så jag, hon och Malin går tillbaka och börjar leta.
Kändes som en omöjlighet, men efter halva vägen tillbaka hittade vi den faktiskt.

Och äntligen kunde vi sätta oss på tåget och åka hem.
En tågresa som bestod av mycket grimarser och skratt.

När jag kom hem gjorde jag fint här hemma,
dukade iordning bordet och förberede middagen.
Det är nämligen min fars födelsedag idag.
Pappa och jag hade middag tillsammans och sen kom mamma hem.
Då blev det presentöppning, som dock var lite udda denna gång :)
 
Imorgon är det äntligen fredag, sååå skönt!
Bara två lektioner och sen är det ytterligare en helg.
Imorgon blir det iaf bubbelbad och mys hos Linda,
sen får vi se vad det blir av resten av helgen.

Nu är det sovdags för mig.
Godnatt vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0