Even the best fall down sometimes

Blev ingen skola idag heller för min del.
Vaknade, steg upp och klädde på mig,
men kände att jag inte mådde något vidare.
Så istället gick jag och la mig i sängen igen.

Dagen har knappt bestått av något annat än tv-tittande.
Har legat och kollat på oth i princip hela dagen.
På eftermiddagen kom Micke hit ett tag och gjorde mig sällskap,
vi åt glass och kollade på high school musical.

Sen var han tyvärr tvungen att åka iväg, träning som alltid.
Har precis sagt hej då till mina föräldrar, som ska vara borta över helgen.
Så nu sitter jag här helt själv i huset, vad ska man hitta på?

Tror jag ska upp en sväng till Freja och sola lite,
detta regnväder gör en ju deprimerad.
Sen kommer Micke tillbaka hit efter träningen,
ska nog vara en snäll flickvän och fixa iordning middag till dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0