everything's nothing, without you

Helgen har varit riktigt härlig.

I fredags blev det middag med Micke.
Löbiff, kroketter och tzatsiki lyckades vi fixa.  
Riktigt gott.
Efter maten fick vi sällskap av Lina och Jörgen.
Åkte och hyrde film och köpte chips.
Myskväll!

På lördagen blev det en lång sovmorgon,
vi gick nog inte upp förän vid halv ett.
Micke var här hela dagen och vi gjorde så lite som möjligt,
kollade mest tv, åt glass och bara njöt av dan.

Senare på eftermiddan började tjejerna komma.
Dök upp fler och fler hela tiden och tillslut var vi rätt många.
Singstar och dricka åkte fram.
Jättetrevligt att umgås med dom flickorna igen :)
Vi var här i några timmar och sedan drog vi till tåget.
Mot Södertälje och utgång på Olearys.
Blev en riktigt rolig kväll måste jag säga.
Grymt kul att bara gå ut ett stort gäng tjejer ibland!

När jag kom hem väntade Micke här hemma,
underbart!

Även idag har det blivit en seg dag.
Har städat huset så att mina föräldrar skulle bli glada när dom kom hem, 
annars har jag bara degat och pluggat lite. 
Blev en liten paus när jag fick besök, då fick det bli hämtmat från Arena till middag.

Har sovit till halv ett två dagar i rad nu,
så gå upp till skolan imorn lär inte bli lätt.
Därför dags att gå och lägga sig nu tror jag.


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0