I'll hold on to this moment

Idag hade jag tur och fick ta bilen till skolan.
Hade bara en lektion så var mycket skönare så.
Åkte förbi Järna och hämtade upp Jenni och Frida,
som tillsammans med musiken blev trevligt morgonsällksap.

I skolan hade vi bara film.
Lektionen är visserligen två och en halv timme lång,
men de går ändå alltid fort. 
Vi vart klara med inspelningen till reklamfilmen idag,
känns som det kommer bli riktigt bra när den väl är klar.  
Några lärare bjuder helt klart på sig själva, haha. 

När jag kom hem var jag snäll och åkte och handla åt mamma. 
Ett litet tack sådär för att jag fick låna bilen imorse. 
Eftersom vi bara har en just nu fick hon istället cykla för min skull.  

Har försökt plugga i eftermiddag.
Men så tråkigt det är att skriva det här geografiarbetet,
som vi dessutom inte ens får betyg på, tror jag..
Har verkligen blivit dålig på att ta tag i pluggandet,
sätter mig bara framför datorn och gör annat istället.
OJ och där var klockan redan nio.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sedan plugga vidare, om jag orkar vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0