It's gonna take a lot to drag me away from you

Skoldagen var kort, bara två lektioner.
Men pågrund av den dåliga tågtrafiken så måste man ju vänta ändå.
Så gick ett tag på stan med Malin efter skolan.
Som vanligt blev plånboken lite tunnare efter man gått bland affärena,
denna dag införskaffades ett par nya jeans.

När jag kom till Gnesta stötte jag på Martina.
Följde med hem och kollade på deras nya lägenhet.
Blev kvar där ett tag och hjälpte till att täcka golvet med papper,
eftersom hon skulle börja måla om.
Vet dock inte om jag var så mycket till hjälp, hehe.
Lägenheten var iaf väldigt fin och grymt bra utsikt och läge!
Blir nästan sugen på att flytta själv.. fast bara ibland.

I helgen har jag och Linda varit i Gävle.
Lina tappade vi tyvärr.
Blev en väldigt trevlig helg,
(fast samtidigt inte av andra själ).
Fredagen gick vi ut och åt på en restaurang,
och sedan blev det lite festande hemma hos Sebbe.
Lördagen bjöd på grillning, singstar och utgång.
Söndagen blev det bara lugnt innan vi återvände hem till Gnesta.

Kändes väldigt roligt att vi kom iväg,
men det var inte värt att riskera förlora någon man älskar.
Inte på långa vägar.
Du vet, det kändes som om hela världen rasade samman.
Men är så glad att det löste sig, att allt blev bra tillslut.
Du är underbar och kommer alltid att vara det.

Och i natt sov jag bättre än på länge,
äntligen med Micke bredvid mig igen.

Kom på igen att det är dags att springa ner till videorullen,
filmen vi hyrde igår skulle vara inne vid 6..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0