Nu kan du få mig så lätt

Tog precis en paus från one tree hill tittandet.
Tänkte göra något vettigt, men hamnade viss här.

Skolan var inte allt för tråkig idag.
På median gick det bra och vi är så gott som klara.
Reklamfilmen kommer bli riktigt bra,
är lite smått stolta över oss tjejer.

Och sist på dagen hade vi matematik,
förmodligen den ända mattelektionen jag nånsin har skrattat på.
Vi märkte att det var rätt svårt att bestämma ett provdatum,
speciellt när det går elever från fem olika klasser.
Läraren säger v. 43 - eleverna ropar 41.
Vecka 46 föreslår han sen på nytt - v.45 vill de flesta.
Har nog aldrig varit med om att man vill ha ett prov
tidigare(!) än vad läraren säger, haha.  

Fick nyss reda på en mycket rolig sak.
Martin kommer hem i helgen och hälsar på!
Längtar tills imorn då jag får träffa honom,
saknar honom så gott som hela tiden.

Annars så känns allt riktigt bra just nu.
Det är otroligt vilket bra humör man kan vara på ibland.
Som nu :)

Nu ska jag sätta igång och göra klart samhällen.
Sedan ska vi hem till Peppe och fira honom,
killen fyller ju nämligen 20 idag!

& grattis även till Angelika som fyller myndigt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0