sjuk :/

Igår var en rätt jobbig kväll, och natt.
Vissa kvällar är det bara så.
Jag saknar dig alldeles för mycket,
och vill bara att du ska komma hem igen.
Vill bara att allt ska vara som vanligt.
Igår var en sådan kväll.

En sömnlös natt i samband med en riktigt envis förkylning,
gjorde inte skoldagen speciellt lång.
Åkte upp till skolan och var med på median,
sedan åkte jag hem igen.
Eller ja inte först, på grund av dessa idiotiska tågtider. 
Men som tur är har man ju Maija i Södertälje nu :)
Så åkte hem till henne och hade sällskap med henne och Hanna tills tåget gick.

Sen jag kommit hem har jag inte lämnat soffan.
Har legat och kollat på one tree hill hela eftermiddan.
Borde väl snart ta tag i lite plugg..

Imorn är det fredag och sista dan i skolan,
hoppas verkligen jag kan gå.
Och hoppas ännu mer att jag inte är sjuk i helgen.

Mot tv:n igen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0