tusen viljor

Idag var det kort dag i skolan, som alltid på måndagar.
Matte, svenska och sen klassråd,
..där vi som vanligt kom fram till, Ingenting!
Helt onödigt att man stannar varje måndag,
och på så sätt missar kvart i 12 tåget.
Hade tur i dag då mamma var hemma,
och kunde hämta mig i Järna.

När vi kom till Gnesta åkte vi förbi Taiköket och köpte mat,
som vi sedan avnjöt framför one tree hill.

Nu ska vi snart ner till färghandeln och kolla på tapeter.
Eftersom Martin har flyttat ska jag ta hans rum,
vilket är betydligt större än mitt.
Börjar bli dags att ta tag i rummet nu.
Och välja tapeter kan vara en bra start.

Sen går väl resten av kvällen åt till plugg.
Tänkte även gå upp och kolla på träningen.
Det suger att jag inte får köra,
men det lär jag nog inte få göra de närmaste månaderna.


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0