Ut och leva skogsliv

Igår kom min käre bror hem,
och för att vara en snäll syster lagade jag mat till alla.
Blev väldigt gott och uppskattat.
Efter maten blev det filmtittande med pappa och Martin,
så skönt att bara umgås med familjen ibland.

Lite senare på kvällen åkte jag och hälsade på Linda. 
Vi kollade klart på filmen hon redan tittade på,
sedan låg vi bara i hennes säng och snackade om allt och inget. 
Vid 1-tiden blev jag utkörd för hon skulle sova och fick åka hem.

När jag kom hem åt jag lite med mamma och satte sen på en film.
Tänkte försöka vara vaken tills Micke kom hem från krogen,
men det lyckades jag inte så bra med. 
Men så mycket sömn blev det inte då en virrig Hanna ringde ett antal gånger, haha. 
Lite efter 3 fick jag äntligen sova. 

Idag har jag packat och förberett inför imorgon.
Då ska nämligen jag, Malin och Malin ut i skogen.
Ska paddla kanot och sova i tält,
och försöka överleva några dagar ute i vildmarken ;)  
Kommer nog bli spännande.

Nej, nu måste jag sätta fart och duscha.
Snart är det fotboll, FC spelar.

Ikväll blir det lugnt också,
ska umgås med Maija och bara ha det mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0