Alltid lika kul på sjukhus, eller inte

Kom nyss hem ifrån sjukhuset i Nyköping.
Åkte dit med Micke för att han skulle få sin fot röntgad.
Alltid lika segt att vara på sjukhus, men vad gör man inte :)  

Hade bara en lektion idag, sen slutade vi för Bert var sjuk.
Så medan jag väntade på tåget gick jag på stan med Malin och Jenni.
När jag kom till Gnesta gick jag direkt hem till Micke.
Var där i några timmar, sen fick han tid på vårdcentralen här i Gnesta.
Vi åkte dit, men blev skickade till Nyköpning istället.
Det var inget brytet,
men förmodligen skulle han ändå inte kunna spela hockey nu.
Stackarn!

Helgen då, mycket trevlig den.
I fredags umgicks jag med Lina och Linda.
Bubbelpool, fruktsallad, prat och film bestod kvällen av. 
På natten åkte jag och hämtade ett gäng fulla och glada killar i Södertälje.

I lördags följde jag med på våran match på morgonen.
Gick skit.. men längtar ändå enormt mycket tills jag får spela!
Det värsta som finns är att sitta skadad på bänken. 
På kvällen åkte vi in till Södertälje till Maija för att föra där.
Mycket mycket trevligt! 
Sedan drog vi till Olearys och mötte mer härligt folk där. 

Söndagen blev det en hel del fotbollstittande,
one tree hill såklart och även lite plugg. 


Nu är det snart innebandymöte, så ska dra mig härifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0