And dance forever-ever-ever!

Vackstas studentskiva igår var verkligen lyckad, hade hur roligt som helst.
Kvällen började hemma hos Maijsan med massa tjejer. Lekar, dricka, ölspel,
dans och sång satte igång kvällen. Sedan tåget upp stan och Hirschenkeller,
och där inne blev det dansa för hela slanten!

Idag var det bara att hoppa upp hur sängen när klockan ringde vid kvart i 9,
hur trött jag än var. Efter många samtal fick jag också liv i Malin som jag lyckades
övertala att följa med till medialektionen.

Är hur trött som helst och ska nog ta och sova snart.
Imorgon vaknar jag till födelsedags-sång :)



Gammal bild, men ändå :)

Kommentarer
Postat av: malin b.

haha, hur fulla är inte alla på den där bilden egentligen :D

2009-04-23 @ 21:41:27
URL: http://bjooork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0