Burken är fri, 1 2 3!

Igår hade vi lite mys med laget hemma hos Stilanders. Eftersom jag dömde vart jag lite sen
och missade grillningen och tårtan, men jag stressade dit så fort jag kunde och hade tur att
tjejerna lämnat några hamburgare kvar. Efter maten drog vi upp till skolan och körde gamla
hederliga burken. Man blir då aldrig för gammal för den leken!!
Kvällen avslutades sedan med ett parti alias. Tyvärr kom mitt lag kom sist, tvärsist. Jag håller
ändå med Billie som sa "Viveka är ju grym på alias", för det är jag. (egentligen)  ;)
Om jag bara hade en starkare röst så..

Helgen har förövrigt bestått av en massa födelsedagsfirande. I fredags var släkten här och
firade mig och i lördags ställde jag till med en middag för brudarna. Mycket trevligt :)

Ikväll är det seriepremiär och jag ska heja på tjejerna från läktaren. Jag vet att jag kanske
är en tönt som Linda säger, men jag trivs bättre på bänken.

Nu: plugg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du sitter ju inte ens på bänken. Ännu töntigare!

2009-04-27 @ 16:34:48
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0