Nödvändigt

Riktigt härligt väder idag så önskar jag varit ute, men istället har jag varit duktig
och pluggat, tvättat och städat. Men sånt tråk behövs också ibland.

I onsdags var det dags för Lindas skiva, mycket trevlig sån måste jag säga.
Middag och förkrök hos Maija. Missar bussen till tåget. Lång väntan. 
Lisa ger upp och går hemma. Återstår jag, Maija och Lina. Bussen kommer tillslut. 
Upp till stan och till Chaplins. Karaoke. Träffa tumba-tjejerna. Dansa, dansa, dansa!
Trampad av en klack och tappar tånageln. Dags att bege sig hem. Springer till Mcdonalds
med blödande tå - stängt till allas förtvivlan. Nudlar på 7 eleven. Nattbussen hem.
Idiot till busschaufför. Hinner inte hoppa av. Lång promenad tillbaka. Somnar i Maijas säng.

Så skulle man kunna beskriva en lite annorlunda men rolig kväll.


Snart ska jag ut och ge golf-karriären en chans. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur många klubbor gick av? ;)

2009-04-17 @ 22:30:18
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur många klubbor gick av? ;)

2009-04-17 @ 22:30:33
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Viveka

Tror du jag är nybörjare eller? Ingen såklart :D

2009-04-18 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0