Nu går jag väl för långt

Jag är en riktig blogg-nörd, när det kommer till att läsa. Att se vad andra människor pysslar med
är faktiskt roligare än att skriva själv. Jag brukar kanske i genomsnitt läsa 15 bloggar om dan,
men ikväll här det blivit extremt. Har läst varenda blogg jag kan komma på. Läser kompisars,
kompisars bloggar och har till och med varit inne och kollat vad blondinbella har haft för sig
de senaste dagarna..  (vilket inte är något som händer för jämnan)

Behöver jag ens säga att jag känner mig oerhört uttråkad?

Nej nu är det faktiskt sovdags för min del. Klockan 10, en fredagkväll och första dagen på lovet.
Jag vet. Men jag är sjukt trött. Så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0