Ramlar dåliga gatan fram

Tacka fan för att internet fungerar igen. Nu slipper man känna sig handikappad.
Och bloggen lever den? Vi ska ta tag i det på nytt.

De senaste dagarna har varit grymt roliga. Startskottet på allt studentfirande gick
av i helgen då det blev en galen studentkryssning med 16 härliga brudar. Dansade
hela natten lång och fötterna blödde när vi tillslut begav oss till hytten.

I tisdags var det dags för våran skiva. Blev förförfest hemma hos Jennifer i form av
en delikat middag och en hel del dricka. Fortsatte till Matilda där resten av klassen
höll hus och därefter begav vi oss till Stanleys. Blev mycket dans, mycket dricka,
mycket skratt och mycket sång - enligt mig en av de roligaste kvällarna på länge. 

Igår hade Lina sin studentskiva. Det blev nyktert och lugnt för min del men trots
det känner jag mig riktigt seg i dag. Och 3 timmars sömn är helt klart inte tillräckligt. 

Nu får jag i varje fall vila upp mig, lovet har ju börjat! 


  

          

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen =D

2009-04-10 @ 13:08:18
URL: http://landersson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0