Take us back to the start

Söndags ångest som vanligt, extra mycket den här gången. Vill inte börja skolan.
Och det här var vårat sista lov någonsin, om man inte räknar med långhelgerna i vår.
Vart tog lovet vägen liksom?

Idag har jag spelat första matchen för säsongen, eller första matchen på 4 år kan man
ju också säga. Vi förlorade med 5-0, mot ett väldigt bra lag, men ändå resultatet säger
sitt, vi var inte så bra. Och jag gjorde väl inte heller någon lysande insats i comebacken.
På måndag är det seriepremiär. Känns sådär, och tveksamt om jag ens vill spela..  


Men men, nu blir det två timmars välförtjänt tv-tittande, one tree hill och gossip :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte du var duktig. Det tyckte mamma också :)

2009-04-19 @ 21:37:16
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tyckte du var duktig. Det tyckte mamma också :)

2009-04-19 @ 21:37:32
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0