Chips & Plugg

Janne är snäll och har gett oss hemprov, fast frågan är om jag egentligen föredrar det?
Visst är det skönt att sitta framför datan, skriva och kolla gossip om vart annat, men det
blir inte så effektivt. Dessutom krävs mycket bättre svar för att få bra betyg, hu! 
Några vänner i klassen som behöver diskutera nån fråga, slå gärna en pling och ge mig
lite idéer tack ;)  

Nu har jag i varje fall stängt ner serierna, bunkrat upp med en rejäl skål chips och ska
koncentrera mig på befolkningsgeografin. Fast chipsen är det mest intressanta...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag o Lina har lyckats. Viveka med en chipsskål. Du som inte gillar det ;)

2009-02-18 @ 17:33:06
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0