Det går inte lättare baklänges

Matteprovet idag gick bra, förvånandsvärt bra. Kan till och med klämma i med att jag
tyckte det var rätt enkelt. Dock läser jag aldrig uppgifterna tillräckligt noga, och vad resluterar
det alltid i - jo slarvfel! Gjorde världens tabbe och det kom jag på först när jag gick ut ur
klassrummet, talet var buslätt och jag fick såklart hjärnsläpp. Men men, hoppas inte det
felet kostar mig mitt vg, för det är jag faktiskt värd.  

Vi hade sedan lunch, och vi väntade på samhällen, en lektion vi inte visste var inställd.
Missade precis kvart i 12 tåget och fick surt nog gå omkring själv i stan i två timmar medan
jag väntade på nästa. Till råga på allt hade jag glömt lägga ur alla mina böcker ur väskan,
så fick gå omkring och släpa på en väska fylld med tegelstenar.

Efter skolan blev det gymmet med Linda. Hon är bra en instruktör och rolig att träna med,
vet dock inte om hon säger detsamma om mig. Jag klagade i varje fall inte den här gången,
inte det minsta, och det borde jag ha en stor eloge för. Vi höll på rätt länge, närmare två
timmar tror jag det blev, och hela kroppen fick jobba. Skönt!


Nu ska jag sleva i mig yoghurten och sen gå och lägga mig tidigt för en gångs skull.


Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej inte en enda gång faktikst. Jag är stolt över dig gullan =D

2009-02-02 @ 21:50:11
URL: http://http:/landersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0