Fredag den 13:e

Jag har blivit dåligt på det här.

Sitter just nu och laddar inför hockey, ska ner med mina två L och kolla på killarna strax.
Vi funderar bara.. åka till första perioden och betala 50 kronor eller komma ner till andra
och gå in gratis? Jag vet, vi är fattiga och snåla studenter.

Sedan blir det Let's dance och mys här hemma. Mina föräldrar är i Mora över helgen så jag
har villan för mig själv, riktigt skönt med lite space ibland. Det jobbiga är förstårs måltiderna
som man inte får serverade, idag hade jag dock tur som blev inbjuden på tacos hos familjen
Larsson. Så mycket godare än köttbullar och makaroner i min ensamhet.

Nej nu ska hoppa i lite kläder och göra mig redo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0