I only fly away

Först och främst ska jag säga att det är underbart att ha bror hemma.
Han har varit borta så länge nu att jag nästan glömt bort hur roligt vi
brukade ha. Tyvärr åker han tillbaka till Mora i morgon igen.
 
Idag har vi sagt hej då till gammelmormor.
Usch, begravningar är aldrig roligt, jag trivs inte på kyrkogårdar och
det är jobbigt att se andra människor så ledsna.

Om ett tag ska jag hjälpa till att laga i ordning en "familje-middag",
för det är ju ett måste när vi alla för en gångs skull är tillsammans.
Sen blir det bio med Hanna och Maija, ska se Män som hatar kvinnor.
Hoppas den är så bra som man har hört och hoppas att många scener
från Gnesta kommer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0