Kärlekens helg

Har varit en otroligt lugn och skön helg.

I fredags var jag som sagt med Lina och Linda, kollade hockey och åkte sedan hem hit.
Vi kollade på let's dance, snackade skit, åt glass och jagade inbrottstjuvar med knivar.
Det sista stämmer faktiskt, dock hittade vi inga tjuvar utan det var bara Linda som hade
glömt att låsa dörren, inte en utan TVÅ gånger ;) Mycket roligt var det iaf.

Lördagen spenderade jag med Micke. Gick upp lagom till lunch och lagade pannkakor
i någon form av frukost-lunch. Sen blev det lite fotbollsträning på gräsmattan, tränings-
pass med olika magövning, billjardspelande och bastande. På kvällen lagade vi mat,
underbart gott blev det, sedan blev det lugnt med film och paj.

Idag gick jag upp tidigt för fotbollsträningen, dock hade jag mina aningar att vi skulle
vara för få och att den skulle bli inställd som vanligt. Visst hade jag rätt. Emma, Linda
och jag var ända hurtiga och gick en långpromenad runt city.

Hade tänkt att städa huset tills mina föräldrar kom hem från Mora, en liten trevlig överraskning
sådär. Men dom överraskade mig istället och kom hem mycket tidigare än planerat. Nu känns
det inte så kul längre att göra en överrasknings-städning när de ändå är hemma.

Nej, får ta fram filosofiboken istället. Hade nästan varit roligare att städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0