Mera Gnesta tack!

Bion igår var grym, riktigt bra. Spännande & läskig.
Dock var vi besvikna på för lite scener från Gnesta.
Aldrig tidigare har jag koncentrerat mig på landskapet
i filmen, vilket jag gjorde nu.
Vi stannade kvar för att kolla eftertexten, vi fick vänta länge,
men allra längst ner stod det i små bokstäver:
"Tack till Gnesta komun och medverkande i barnensdag"

Jag kan stava till kommun, men det kunde tydligen inte dem.

Nu har jag och Hanna precis varit uppe i Freja och solat.
Sista solningen inför resan, nu är jag brun och redo.

Ikväll ska vi hem till Jennifer. Där bjuds det på tacos och pannakotta.
Sedan blire utgång. Dock lungt för min del eftersom jobb väntar imorn.


Kommentarer
Postat av: hanna

"den här filmen är ju svensk"

eller hur var det 5 minuter innan filmen startade viveka?:P

HAHAHA

och kollar du din lördag lugn? dagens skämt ;)

2009-03-02 @ 19:18:06
Postat av: Mallan

haha blev din kväll lugn Viveka ;D

2009-03-03 @ 14:39:41
Postat av: Linda

Gulligullan, saknar dug som aldrig forr! Nu oser regnet ner har och da passar jag pa att hanga framfor datan. Ja, jag vet. Nordigt men va fan. Lina o Jorgen bor pa ett hotell far from here och Jennie ar sjuk. Forbaskat seg dag vill jag lova. Hoppas Egyptenresan blir helt underbar! Langtar tills vi ses! Massa varma kramar och ton med karlek!

2009-03-04 @ 15:17:46
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0